Lakers zachowali pick! Będą wybierać jako drudzy

Opublikowane przez , 18 maja 2016 w Newsy, Draft, 4 komentarze

Los Angeles Lakers po raz kolejny poszczęściło się podczas loterii draftu NBA. Organizacja 16-stokrotnych mistrzów ligi utrzymała swój wybór w pierwszej trójce. Co prawda nie udało jej się wygrać (ten zaszczyt przypadł Philadelphii 76ers) ale drugi pick jest świetnym rezultatem i prawdopodobnie wszystko sprowadzi się do postawienia na Ingrama lub Simmonsa. Z trzecim numerem z kolei, wybierać będzie największy rywal złota i purpury – Boston Celtics.

Ogólnie żadna z drużyn nie awansowała/spadła w rozstawieniu. Miejsca przypadły dokładnie takie, jakie wynikały z tabelki końcowej oraz oczywiście z wcześniej dokonanych wymian pomiędzy zespołami w lidze.

W kolejnym sezonie pick Lakers znowu będzie zastrzeżony w pierwszej trójce. Jeśli Jeziorowcy się w niej nie znajdą, to trafi on do Philadelphii 76ers.

4 komentarze

  1. A to nie jest tak, że skoro zatrzymaliśmy pick w tym roku to automatycznie straciliśmy nasz przyszłoroczny?

  2. Za sportowe fakty WP:

    Jeżeli ten wybór pozostanie we wtorek w Top-3, czyli w Lakers, to w 2017 roku ponownie będzie zastrzeżony w Top-3, a niezastrzeżony dopiero w 2018 roku.

    Za rok to już będziemy w PO :lol:
    A tak na poważnie, to teraz zaczynamy spekulacje, ja bym oddał tylko jeśli byłby do wyrwania George z Indiany, nad Cousinsem mocno bym się zastanawiał, zależy czy razem z nim udałoby się podpisać kogoś dobrego ale nie widzę takiej szansy. O KD oczywiście nie piszę bo to niemożliwe zobaczyć go w Lakers w przyszłym sezonie.

    • DeeJaz

      Cousins zepsułby atmosferę w klubie, a George całkiem ciekawa opcja, tylko wątpię czy by się skusił. Ale akurat 2 graczy na SF w draft’cie, tylko ciekawe kogo weźmiemy ?? W zasadzie, który z dwójki Ingram Simmons zostanie. Każdy z nich ma inną charakterystykę, dosłownie można rzecz to co jest mocną stroną Ingram’a to jest słabą stroną Simmons’a i na odwrót.

  3. airmax napisał(a):A to nie jest tak, że skoro zatrzymaliśmy pick w tym roku to automatycznie straciliśmy nasz przyszłoroczny?

    Nie. Ale gdybyśmy dziś w nocy stracili naszą obecną #2, to wtedy bylibyśmy już rozliczeni z tego i byśmy grali dla siebie.

Skomentuj