Kobe odejdzie na emeryturę po sezonie 2015/16

Opublikowane przez , 30 listopada 2015 w Newsy, Inne, 19 komentarzy

Tuż przed rozpoczęciem spotkania z Indianą Pacers, gwiazda Lakers – Kobe Bryant ogłosił w The Players’ Tribune, że sezon 2015/16 będzie jego ostatnim. W kwietniu, po 82 meczach bieżących rozgrywek, Black Mamba uda się na sportową emeryturę i odpocznie nieco od koszykówki. Pięciokrotny mistrz NBA przyznał, że nie ma już sił na dalszą karierę. Jego ciało zaczyna odmawiać mu posłuszeństwa i trudno byłoby mu z nim walczyć. Tym samym Vino spędzi dokładnie 20 lat w barwach złota i purpury, a więc dwie dekady.

Prawdopodobnie Kobe wiedział już od jakiegoś czasu, że ten rok będzie jego ostatnim w karierze. Być może, gdyby był tak samo jak efektywny jak dawniej, to w ogóle nie myślałby nawet o emeryturze. Bryant jednak zdaje sobie sprawę z tego, że w obecnej sytuacji więcej szkodzi, niż pomaga drużynie, a nie tak chciałby być zapamiętany przez fanów NBA.

My heart can take the pounding/My mind can handle the grind/But my body knows it’s time to say goodbye.

Tagi:

19 komentarzy

  1. Cóż stało się to, czego wszyscy się spodziewali.

    Odchodzi mój ulubiony zawodnik. Mimo, że ciężko patrzeć na męczarnie z tego sezonu i tak jest mi przykro :( . Od początku mojego zainteresowania NBA był w lidze, tak się to zbiegło, że widziałem pierwsze spotkania rookiego Kobe, a miałem wtedy chyba 7lat. Niewiele jeszcze rozumiałem z gry, ale już wtedy mi się podobały barwy złota i purpury, mimo, że wszędzie były tylko Byki i Jordan. Od początku tylko Lakers i Kobe. Lubiłem Shaqa, Horry’ego, ale i tak Kobe to był numer 1. Tak też pozostanie i będzie moim najbardziej lubianym graczem w NBA. Jestem jego fanboy’em :)

    Wielkie dzięki Kobe za wszystko !

  2. Nie napisze niczego tak fajnego szymken, bo jak Kobe został wylosowany w drafcie to ja sie urodziłem, a NBA interesuje się dopiero od początku sezonu 13/14. nadrobiłem straty oglądając wszystkie najważniejsze mecze lakers ale to i tak nie to samo co śledzenie na bieżąco poczynań zespołu i samego Kobasa. mimo tego, że go uwielbiam, to jednak nie moge się doczekać przyszłości zespołu. jakich wielkich graczy zakontraktuje Kupchak? Czy dzisiejszy mecz może być zalążkiem czegoś większego? Pozyskanie w wymianie czy też wykupienie kontraktu PG13 to byłoby coś! Do tego Durant gdyby zechciał podpisać kontrakt… eh wojtek Ty głupi marzycielu

  3. Koszulki i buty się zaczęły gorzej sprze­da­wać ze względu na padakę,jaka gra i napi­sał wzru­sza­jący liścik,żeby maszyna ruszyła.Uwielbiam Kobego,ale w wer­sji Black Mamba,bo od achillesa,to juz nie jest Mamba.

    Lepiej zamiast pisać jakies pożegnania,to by mógł ina­czej grać,być men­to­rem i wspar­ciem (w tych żenu­ją­cych i fru­stru­ją­cych cza­sach) dla młodych.Zamiast tego psuje gre,psuje głowy rookies itp.I swoją legende też psuje.

    Zamiast robic 3 pompki i rzu­cac przez ręce z 9 metra,móglby dac piłke np.Russellowi.

  4. Smutna chwila, koniec pewnej epoki dla całej organizacji. Dla mnie osobiście również, bo Bryant był bez wątpienia kluczową postacią, dzięki której mocniej zainteresowałem się NBA.

    Cóż można powiedzieć – postaram się obejrzeć każde jego koszykarskie pożegnanie do końca sezonu ponieważ swoim nienagannym profesjonalizmem zwyczajnie sobie na to zasłużył.

    Dziękować jeszcze nie będę, bo przecież na szczęście okazji do zobaczenia go na parkiecie powinno być sporo :).

    BTW. W piłce już pewna era graczy, na których się wychowałem odeszła, teraz przychodzi kolej na Kobiego, a zapewne w niedługim czasie i czas dosięgnie Federera :( Ech…

  5. Fajnie było by zoabczyecz na canal + a jak patrzyłem głosowanie to wiekszośc golden , wizards , cavaliers i cliperss , nie ma wgl wyboru na lakers … Co jest grane ! może trzeba do nich napisac na meila jakąs petycje ?

  6. Wszystkie to zespoły z topu i Gortat. Lakers zapewne pokaza ale max kilka meczow, jak w zeszlym roku. Niestety ale obecni LAL słabo nadają się do oglądania.

  7. Odszedł Shaq, odszedł Kobe…niestety coś się skończyło i strasznie to przykre…czas to jednak kutas…

    wie ktos moze skad mozna sciagnac pamiętne mecze z raptors i knicks w dobrej jakosci gdzie Kobe miał troche lepsza skutecznosc nic obecnie??

  8. SwaggyP napisał(a):Odszedł Shaq, odszedł Kobe…niestety coś się skończyło i strasznie to przykre…czas to jednak kutas…

    wie ktos moze skad mozna sciagnac pamiętne mecze z raptors i knicks w dobrej jakosci gdzie Kobe miał troche lepsza skutecznosc nic obecnie??

    Z Raptors jest na naszej stronie. Możesz wrzucić linka do jdownloadera i powinno się sciagnac.

  9. no wlasnie ten link to znalazlem, ale szkoda ze jest taki splaszczony ekran…

  10. SwaggyP napisał(a):no wlasnie ten link to znalazlem, ale szkoda ze jest taki splaszczony ekran…

    Nie wiem o czym mówisz ale powiem tylko, że to są najlepsze wersje, jakie pojawiły się w sieci.

  11. StaryFan

    Szkoda, że ogłosił to tak późno, raptem 60 parę meczy przed końcem sezonu.

    W 2014 byłoby idealnie, zrobiłby film (i tak kręci pożegnanie z liga), napisałby książkę (i tak zaczęli pisać za niego), wszyscy zdążyli by się wypłakać i nosić żałobę latami ( pół roku to jednak zbyt mało).

    Inni wielcy nie reżyserowali takich dramatów.

    Mam wrażenie, że wraz z odejściem klasy sportowej, ulotniła się również resztka tej innej – i w zasadzie tylko to jest smutne w tej historii.

  12. Haha bez kitu :D

    Po co on brał ta ekipe filmowa?Zeby pokazała jak trafia 120 rzutów na 1500?I jeszcze z usmiechem na ustach po airballach?I z koncowym bilansem 10-72?:D Troche mu sie scenariusz popierniczył…

  13. DrJ
    BelanlksLakers napisał(a):Fajnie było by zoabczyecz na canal + a jak patrzyłem głosowanie to wiekszośc golden , wizards , cavaliers i cliperss , nie ma wgl wyboru na lakers … Co jest grane ! może trzeba do nich napisac na meila jakąs petycje ?

    Jak zaczną grać lepiej/bardziej widowiskowo, to TV będzie bardziej zainteresowana pokazywaniem ich meczów. Na razie tylko fani oglądają drużyny z low5.

    Kobe tak naprawdę skończył grać w koszykówkę 3 lata temu.

  14. DrJ
    StaryFan napisał(a):napisałby książkę (i tak zaczęli pisać za niego)

    Jeśli autor nie figuruje w metryce jako Marcin Harasimowicz, to może nawet przeczytam ją.

  15. ale gadacie duperele , wgl nie kumacie tego nie wiem zaden tutaj z was nie uprawia zadneog sportu ?

    CZYTAJCIE TO

    – Ubóstwiam Kobe’go Bryanta. Uczyłem się jego gry, chciałem być taki jak on. To jest Michael Jordan naszych czasów. Chodziłem do D.C. aby oglądać Michaela, ale wiedziałem, że to Kobe będzie kimś na kim mogę się wzorować. Obserwowałem go przez całą jego karierę. Byłem rozczarowany kiedy go krytykowano. Media traktowały go jak gówno. On jest naszą legendą, a ja ciągle słyszę jak on to źle gra i kiedy faktycznie powinien kończyć karierę. Mam nadzieję, że będą teraz dla niego mili. Media nie rozumieją, że ten facet zmienił większość nas. Zmienił mnie. Dzięki niemu rozumiem jak ciężko trzeba pracować, jak trzeba być odpornym psychicznie. To bardzo smutna informacja i żałuje, że kariera tak wielkiego gracza dobiega końca – mówił Kevin Durant Reszta komentarzy jest probasket.pl

    Po co on kreci film ? po co to ? ja go obejze i niemam zadnego problemu z tym , A nie ktorych to boli widze , lub uwazaja to bez sensu, to zobacz co twierdzą inni gracze , kazdy chce sam zdecydowac jak i kiedy ma skonczyc kariere , teraz jest czas do wspominania i ogladania jeszcze meczy z nim :)

  16. BelanlksLakers napisał(a):No ale w święta z clipersami mogli by puścić , w dodatku chodzi o zobaczyć nie tylko LAL gra pokazują

    Kolejny raz piszesz post pod postem w odstępstwie kilku minut. Korzystaj z możliwośc edycji i dopisuj takie pojedyńcze zdania do jednego.

Skomentuj